Suhtlemispsühholoogia
Me soovime alati häid suhteid klientidega. Päevad ei ole vennad ning inimesed on kõik oma käitumismustritelt erinevad. Klienditeenindaja töötab enamuse ajast eesliinil. Nii tuleb just temal vastu võtta nii positiivsed kui ka negatiivsed emotsioonid. Kuidas reageerida emotsioonidele?
Klienditeenindaja ülesanne on suhelda kõikide klienditüüpidega, ka klientidega, kelle emotsionaalne käitumine ei ole kontrollitud või keda me nimetame „raskeks kliendiks". Rasked klienditüübid on: „lobisejad", „emotsionaalselt ärritunud", „manipuleerijad", „agressiivsed", „valelikud" jne tüübid.
Koolituse tulemusena täiendame klienditeenindajate teadmisi ja oskuseid kohtumisel erinevate klienditüüpidega. Õpime reageerima kriitilistele kliendikontaktidele ja oskuslikku suhestumisoskust erinevate isiksustega. Saame teada kuidas hoida järgmiste suhtluskontaktide jaoks naeratust ja head enesetunnet pärast keerulist kliendikontakti.
Loengutele lisaks läbitakse mitmeid treeningharjutusi, tehakse analüüse ja järeldusi
Kuidas saada hakkama RASKE KLIENDIGA?
Klienditeenindaja meistriklass
Aeg ja koht
4.aprill 2018.a. Tallinn, Rävala pst 8
Lektor
Inno Joonas, konsultant, treener
Päevakava
09.45-10.00 Registreerimine
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitus
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Koolitus
Kursuse sisu
- Milline on raske klient? Klienditüübi määratlemine.
- Klienditeeninduse standardi loomise põhitõed.
- Emotsioonide juhtimine.
- Enesevalitsemine ja eneseregulatsioon.
- Konfliktsituatsiooniga toimetulek.
- Hirm. Kuidas hirmud tekivad ja kuidas vabaneda hirmudest?
- Kliendi tagasisidele reageerimine.
- Ärritunud klient telefonivestluses.
- Sõpradena lahkumine.
- Enese hoidmine.
Koolituse hind: 199 EUR +km
SOODUSHIND nüüd ainult 119 EUR +km
NB! Kahele ja enamale osavõtjale veel lisasoodustus –10%
Hind sisaldab õppetööd, õppematerjale, tunnistuse, kohvipause!
Lisainfo ja osavõtuks registreerimine:
6556778 , 5279999; info@personal.ee
või täites allpool oleva registreerimisvormi.