Klienditeenindus
Enamasti on kõik töötajad oma ala head asjatundjad, kuid tihtipeale tuleb puudu inspiratsioonist, uutest ideedest ja lahendustest. Sooviksime ju alati, et töötaja ja tööandja oleksid rahul tehtud tööga.
Koolituse eesmärgiks on arendada ja värskendada müügitöötajate ning klienditeenindajate igapäevaseid müügioskusi.
Põhiküsimuseks on kliendile lisateenuste ja-toodete pakkumine, mis on tavapärase müügi-ja klienditeenindustöö lisaväärtuseks.
Jagame klienditeenindajatele kätte erinevad müügialased tööriistad ja õpime neid professionaalselt kasutama. Osaleja eesmärgiks on aktiivselt osaleda individuaalsetes ja rühmatöödes, analüüsides nii enda kui ka teiste suhtlemisoskusi. Igaüks saab tõsta oma panust ettevõtte müügiedukuse ning igapäevase tulemuslikkuse suurendamisel! Pöörame tähelepanu kõikidele tänapäeva müügitöö aspektidele ning erinevatele kliendikäitumistele.
Programm on mõeldud igapäevaselt müügtööga tegelevatele inimestele, jaemüügi personalile, klienditeenindajatele, letiteenindajatele.
Kogu õppetöö sisaldab nii loenguid, kui ka praktilisi harjutusi ja ülesandeid kirjeldatud teemade paremaks käsitlemiseks. Kasutame osaleja tagasisidestamisel nn järeltehnikat. Tagasiside ja analüüs tehakse rühmatööna ja iga osaleja kirjeldab tulemusplaanis kirjalikult vajalikud oskused, muutused ning omandatud kompetentsid. Kirjalikult esitatud kompetentsid on hea materjal ettevõtte koolitus- ja personalijuhtidele järgmiste koolituste ja teemapäevade ettevalmistamisel.
Õppeprotsessis on praktiliste treeningharjutuste ja müügisituatsioonide tugev ülekaal loengu ees.
Müügikoolitus - lisamüügi tekitamine klienditeeninduses ja igapäevases müügitöös
Aeg ja koht
7.aprill 2020.a. Tallinn, Rävala pst 8
Lektor
Inno Joonas, meeskonnatreener, NLP Master
Päevakava
09.45-10.00 Registreerimine
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitus
13.15-13.45 Lõuna
14.00-15.30 Koolitus
Kursuse sisu
- Kuidas parandada isiklikku müügitulemust. Millised on meie võimalused?
- Klienditeeninduse esmased töövahendid müügiprotsessi mõjutamiseks.
- Oma isikliku müügieesmärgi püstitamine.
- Küsimuste kasutamine müügitöös.
- Kliendi vajaduse selgitamine.
- Presentatsioon- esitlus, esitlemine.
- Reageerimine kliendi vastuväidetele.
- Müügitehnikad.
- Kliendi vajadustele keskendunud tootekeskne müük. Kliendi otsusele suunamine.
- Motivatsioon. Kui motivatsioon langeb, mida siis teha?
- Isiklik areng müügiprotsessis. Kuidas tulemuslik müük tekib ja kuidas see mõjutab töötajat tulevikus?
Koolituse hind: 199 EUR +km
SOODUSHIND nüüd ainult 119 EUR +km
NB! Kahele ja enamale osavõtjale veel lisasoodustus –10%
Hind sisaldab õppetööd, õppematerjale, tunnistust, kohvipause!
Lisainfo ja osavõtuks registreerimine:
6556778 , 5279999; personaliarenduskeskus@gmail.com
või täites allpool oleva registreerimisvormi.