Tel/Faks: 6 556 778
E-post: info@personal.ee

Klienditeenindus

Meisterlik ja professionaalne klienditeenindaja

Klienditeenindajad on oma teadmiste, oskuste, kogemuste ja tahtega ettevõtte põhiliseks konkurentsieeliseks ja edu tagatiseks.
Teenindusettevõtte eesmärk on rahulolev klient ja kui kliendile meeldib konkreetses ettevõttes oste sooritada või teenust kasutada, tuleb ta ikka ja jälle tagasi. Kliendirahulolu nimel töötavad kõik ettevõtte töötajad, kuid kõigi allüksuste pingutus realiseerub kõige vahetumalt teenindaja töös, kes kliendiga suheldes kujundab nende mulje ettevõttest. Seetõttu ongi õigete inimeste leidmine ja valik oma meeskonda ülimalt tähtis. Hea teenindaja on sõbralik, avatud, soe, empaatiavõimeline, tähelepanelik ja hea suhtleja. Ta peab oskama kuulata ning saadud info põhjal vestlust edasi viia, sealjuures oma ego kõrvale jättes. Selle iseloomustuse põhjal võiks väita, et head teenindajad on parim osa inimkonnast. Klienditeenindaja professionaalsus aitab võita klientide südameid ja suurendada müüki. Klienditeenindajate koolitamine on edukates ettevõtetes saanud omaette eesmärgiks, sest otsesuhe kliendiga loob ettevõttest kuvandi.
Programm on mõeldud klienditeeninduses töötavatele inimestele: teenindusjuhtidele, müügijuhtidele, müügiagentidele, klienditeenindajatele teeninduse erinevates valdkondades ning müüjatele, kes soovivad oma professionaalsust tõsta. 

 

Meisterlik ja professionaalne klienditeenindaja

Aeg ja koht

2.märts 2020.a.  Tallinn, Rävala pst 8

 

Lektor

Inno Joonas, konsultant, treener, NLP Master

 

Päevakava
09.45-10.00 Registreerimine
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitus
13.15-13.45 Lõuna
14.00-15.30 Koolitus

 

Kursuse sisu

Hea klienditeeninduse põhitõed 
Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused. 
Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel 
Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused 
Aktiivne kuulamine. 
Kliendi taju ja märkamine. 
Kliendikaebuse käsitlemine.
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar. 
Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead. 

Treeningpäev sisaldab 
Loengutele lisaks tehakse mitmeid treeningharjutusi koos analüüsi ja aruteludega.

Tulemus
Saate juurde eneseusku-ja kindlust.
Muutute paindlikumaks ja avatumaks. 
Oskate näha end klientide vaatevinklist. 
Teate, mida ja kuidas teha, et olla profesionaalne teenindaja. 

 

Koolituse hind: 199 EUR +km

 

SOODUSHIND nüüd ainult  129 EUR +km   

 

NB! Kahele ja enamale osavõtjale veel lisasoodustus –10%

Hind sisaldab õppetööd, õppematerjale, tunnistuse ja kohvipause!

 

Lisainfo ja osavõtuks registreerimine:

 6556778 ,  5279999; personaliarenduskeskus@gmail.com 

või täites allpool oleva registreerimisvormi.

 

« Tagasi
Pane ennast koolitusele kirja
Eesnimi*
Perekonnanimi*
E-Post*
Telefon
Firma
Firma aadress
Soovin